ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Αποστολές - Επιστροφές

17-09-2020
Αποστολές - Επιστροφές

Αποστολές

 

  • Πως γίνεται η παράδοση των δεμάτων;

Η παράδοση των δεμάτων γίνεται από συνεργαζόμενη εταιρεία courier ή μεταφορική εταιρεία.

 

  • Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Για δέματα έως 2 κιλά, το κόστος αποστολής είναι 3,50 ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ είναι δωρεάν.

 

  • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου; 

Όταν κάνετε μια παραγγελία, την παραλαμβάνουμε την επόμενη εργάσιμη και την αποστέλλουμε σε 2 – 3 εργάσιμες.

Σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερος, αυτό καθορίζεται από την εταιρεία courier.

 

  • Σε δυσπρόσιτες περιοχές το κόστος παραμένει το ίδιο;

Ναι, το κόστος αποστολής σε δυσπρόσιτες περιοχές γενικά παραμένει το ίδιο. Σε περίπτωση όμως που υπάρξει κάποια αλλαγή θα ενημερωθείτε πριν η παραγγελία αποσταλεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

  • Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να παραταθεί λόγω απεργιών, αργιών, δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλων απρόοπτων γεγονότων. Σε κάθε περίπτωση και για οποιαδήποτε αλλαγή που αφορά την παραγγελία σας θα ενημερώνεστε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

  • Τι θα συμβεί σε περίπτωση που δεν βρίσκομαι στο σπίτι κατά την παράδοση;

Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στην διεύθυνση παράδοσης του δέματος την δεδομένη στιγμή τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία παράδοσης για να σας αποσταλεί ξανά ή αν σας εξυπηρετεί, να το παραλάβετε από το κατάστημα της περιοχής σας.

 

  • Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι θα γίνει η παράδοση του δέματος τις ώρες που θα βρίσκομαι στο σπίτι;

Συνήθως οι εταιρείες σας ενημερώνουν για την παράδοση του δέματος. Όταν συμπληρώνετε την φόρμα παραγγελίας μπορείτε να γράψετε στα σχόλια πως επιθυμείτε να επικοινωνήσει η εταιρεία παράδοσης μαζί σας τηλεφωνικά πριν την παράδοση του δέματος.

 

  • Πώς γίνονται οι αποστολές σε Κύπρο και εξωτερικό;

Για  αποστολές στην Κύπρο ή χώρες του εξωτερικού, το κόστος και ο χρόνος παράδοσης αλλάζουν. 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε στο info@estro.gr ή τηλεφωνικά τις ώρες λειτουργίας.

 

Επιστροφές

 

  • Η παραγγελία που παρέλαβα ήταν ελαττωματική, τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να επιστρέψετε το είδος που αγοράσατε αν αυτό είναι ελαττωματικό ή αν έχει γίνει λάθος αποστολή από το κατάστημα, αφού πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 10 ημερών από τότε που παραλάβατε το δέμα σας. Η αντικατάσταση θα γίνει άμεσα αφού διαπιστωθεί πως υπάρχει ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος.

 

  • Άλλαξα γνώμη και θέλω να αλλάξω αυτό που αγόρασα με κάτι άλλο.

Αν επιθυμείτε αλλαγή σε αυτό που αγοράσατε με κάτι άλλο, επικοινωνήστε με το κατάστημα εντός 10 ημερών από τότε που παραλάβατε την παραγγελία σας. Εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, τοποθετημένο σε ασφαλή συσκευασία χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί, μαζί με το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο με τα στοιχεία σας, η αλλαγή θα γίνει εντός 10 ημερών. Προϋπόθεση για να γίνει η αλλαγή είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν στείλετε το δέμα σας πίσω και να διαπιστωθεί πως είναι άθικτο.

 

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελίας σας μόνο σε περίπτωση που δεν έχει ακόμα αποσταλεί.

 

  • Ποιο είναι το μεταφορικό κόστος στις αλλαγές των παραγγελιών;

Αν η παραγγελία που παραλάβατε έχει κάποιο ελάττωμα, το μεταφορικό κόστος το αναλαμβάνει το κατάστημα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή χωρίς να υπάρχει κάποιο ελάττωμα, επιβαρύνεστε με το μεταφορικό κόστος στο σύνολο του.

 

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το ηλεκτρονικό κατάστημα estro για τις αλλαγές στην παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα estro, καθημερινά στο info@estro.gr ή τηλεφωνικά τις ώρες λειτουργίας.

Αξιολογήσεις (0)
BACK TO TOP